Deze zomer hebben management en medewerkers met elkaar samengewerkt aan de herijking van de visie en missie van Mijn Geld en Zo. Tijdens een workshop zijn er vanuit het gezichtspunt van de klant verschillende nieuwe kernwaarden vastgelegd. Doel is om met elkaar beter te begrijpen hoe het leven van onze klanten er uit ziet. Zo kunnen we beter een beeld krijgen van de uitdagingen waar klanten mee te maken krijgen en wat de vraag achter de vraag is.
Empathisch, mensgericht en professioneel
Tijdens de workshop zijn de kernwaarden van Mijn Geld en Zo vertaald in de volgende drie uitspraken:
- Wij zien jou
we zijn als dienstverlener empathisch en mensgericht - Je kunt op ons rekenen
we zijn deskundig als het gaat om geldzaken en zorg - We hebben de juiste kennis
als bewindvoerder zijn we professionals met een duidelijke specialisatie
In de komende tijd staat Mijn Geld en Zo stil bij de manier waarop we in ons dagelijks werk invulling geven aan deze kernwaarden. In deze nieuwsbrief vertelt bewindvoerder Shirin over hoe de jaarlijkse budgetplanbespreking haar helpt om de mens achter de klant te zien. Dit jaar hebben alle klanten van Mijn Geld en Zo bezoek gehad van hun bewindvoerder.