Van locatiemanager naar gids naar bewindvoerder
“Heerlijk om direct samen te werken met de doelgroep. Vooral als het gaat om een onderwerp dat veel klanten moeilijk vinden, zoals geld.”
“Heerlijk om direct samen te werken met de doelgroep. Vooral als het gaat om een onderwerp dat veel klanten moeilijk vinden, zoals geld.”
Mijn Geld en Zo is overgestapt op veilige virtuele werkplekken. Medewerkers hebben nu thuis, op kantoor en onderweg direct actuele klantgegevens bij de hand.
Als klant van Mijn Geld en Zo ontvang je je geld altijd de volgende werkdag op je rekening. Het is daarom belangrijk om rekening te houden met de feestdagen die er weer aan komen.
en van de eerste vaardigheden waar Mijn Geld en Zo met klanten aan werkt is sparen. Nu de prijzen sneller stijgen wordt het moeilijker voor klanten om die financiële buffer te bewaken.
Paul maakte de overstap van horeca naar bewindvoering. Hij heeft veel plezier én voldoening in zijn nieuwe werk.
“Ik heb er veel zin in!” We zijn zeer verheugd om aan te mogen kondigen dat Irene Elzenga per 1 juni 2022 toetreedt tot het bestuur van Mijn Geld en Zo.
Klanten gaven in 2021 aan dat ze sneller hun bewindvoerder aan de lijn zouden willen krijgen. Met de nieuwe VOIP-telefooncentrale van Mijn Geld en Zo worden cliënten sneller met iemand verbonden.
Op 15 december 2021 verhuist Mijn Geld en Zo naar de Algolweg 9 te Amersfoort.
Achter de schermen zorgt Harrie Marsman alweer 12,5 jaar voor een soepel draaiende organisatie. Met een virtueel oliespuitje zorgt hij ervoor dat de machine zonder haperen blijft werken.
‘Het is gelukt!’ Dinsdagmiddag kwart over drie komt het verlossende bericht uit Sneek. Koos heeft zijn abonnement van de NS opgezegd. Met de NS-kaartautomaat op het
Stichting Mijn Geld en Zo is aangesloten bij NVVK Vereniging voor schuldhulpverlening en sociaal bankieren
Postbus 1265
3800 BG Amersfoort
085-3301022
(op werkdagen van 09:00 tot 12:00 uur)
bewindvoering@mijngeldenzo.nl
KvK 41035682
Stel een vraag »